
Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Tıp Fakültesi, Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (GİBTÜ) Tıp Fakültesi öğretim üyelerine yönelik “Eğitici Eğitimi Programı” düzenledi.
Dört gün süren program, GAÜN Tıp Fakültesi öğretim üyeleri Prof. Dr. Sevgi Gezici, Doç. Dr. Özgür Altınbaş, Dr. Öğr. Üyesi Kemal Ozan Lüle, Dr. Öğr. Üyesi Nadide Özkul Doğru ve Öğr. Gör. Erkan Bülbül tarafından yürütüldü.
Program kapsamında katılımcılara; yetişkin eğitimi ilkeleri, öğrenim amaç ve hedeflerinin yazılması, etkili öğretim yöntemleri, ölçme ve değerlendirme süreçleri, geri bildirim becerileri, öğrenci merkezli eğitim yaklaşımları ve tıp eğitiminde kalite standartları konularında eğitim verildi.
Eğitim programının, öğretim üyelerinin eğitim yetkinliklerini geliştirmesi, eğitim-öğretim süreçlerinde kalite kültürünü güçlendirmesi ve tıp eğitiminde yürütülen akreditasyon çalışmalarına katkı sağlaması hedeflendi.
Kurumlar arası akademik iş birliğinin örneklerinden biri olarak değerlendirilen program dolayısıyla, katkı sunan tüm akademisyenlere ve GAÜN Tıp Fakültesi Dekanlığına teşekkür edildi.




