GAÜN SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ MEZUNLARINI UĞURLADI

Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Sağlık Bilimleri Fakültesi 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, GAÜN Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde düzenlendi. Törende Hemşirelik ve Ebelik Bölümü öğrencileri mezuniyet sevinci yaşadı.

Törende konuşan Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Şen, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün “Bütün ümidim gençliktedir.” sözünü hatırlatarak, bu ifadenin aklı hür, vicdanı hür, sorumluluk duygusu yüksek, ülkesine ve insanlığa faydalı bireyleri işaret ettiğini söyledi. Mezun öğrencilere seslenen Şentürk, “Sizler yarının sağlık sistemine güven, toplumun geleceğine umut taşıyan genç meslektaşlarımızsınız.” dedi.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Zehra Ünal ise mezun olan öğrencileri ve ailelerini tebrik ederek, sağlık alanında görev yapacak gençlerin topluma önemli katkılar sunacağına inandığını ifade etti.

Fakülte birincisi Ceren Alkan da yaptığı konuşmada, mezuniyet sevincini yaşadıklarını belirterek, eğitim süreçlerinde kendilerine destek veren akademisyenlere ve ailelerine teşekkür etti.

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edildi. Programın sonunda mezun öğrenciler Hemşirelik ve Ebelik Andı’nı okuyarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı. Tören, kep atma ile sona erdi.