GAÜN NURDAĞI MESLEK YÜKSEKOKULU’NDA MEZUNİYET HEYECANI

Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı Nurdağı Meslek Yüksekokulu Mezuniyet Töreni, GAÜN Nurdağı Meslek Yüksekokulu’nda gerçekleştirildi. Törende, Peyzaj ve Süs Bitkileri Yetiştiriciliği Programı ile Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Programı öğrencileri mezuniyet sevinci yaşadı. İki programdan toplam 18 öğrenci mezun olarak diploma almaya hak kazandı.

Törende konuşan Nurdağı Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Mustafa Pehlivan, mezuniyetin bir son değil, yeni başlangıçların kapısını aralayan önemli bir adım olduğunu vurguladı. Mezun öğrencilerin elde ettikleri başarıları artırmak için sürekli kendilerini geliştirmeleri gerektiğini ifade eden Pehlivan, “Mezuniyet belgesini anlamlı kılmanın yolu, bilgi ve becerilerinizi sürekli geliştirerek tecrübe kazanmanızdan geçmektedir. Öğrenme süreci mezuniyetle sona ermiyor. Hayat boyu öğrenmeye devam ederek mesleki ve kişisel gelişiminizi sürdürmelisiniz” dedi.

Programda okul birincisi Elif Çetin de mezun öğrenciler adına bir konuşma yaptı. Çetin, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan akademisyenlere ve ailelerine teşekkür ederek, mezuniyetin kendileri için gurur ve mutluluk kaynağı olduğunu belirtti. Mezuniyetin yeni hedeflere ulaşma yolunda önemli bir dönüm noktası olduğunu ifade eden Çetin, tüm mezun arkadaşlarına başarılar diledi.

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edildi. Mezuniyet belgelerinin verilmesiyle devam eden program, öğrencilerin kep atarak mezuniyet coşkusunu aileleri ve akademisyenleriyle paylaşmasıyla sona erdi.