
Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Gaziantep Eğitim Fakültesi 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, GAÜN Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Törenin açılışında konuşan GAÜN Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bayram Çetin, mezun öğrencileri tebrik etti. Prof. Dr. Çetin, “Bu yeni yolculuk, vatanın her köşesinde bayrak olarak dalgalanma mesuliyetidir. Biliyoruz ki mezunlarımızın her biri bu ülkenin aydınlık yarınlarına vurulmuş birer ay ve yıldız mührüdür.” ifadelerinde bulundu.
Şehitkamil İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ali Tiryakioğlu ise öğretmenliğin kutsal bir meslek olduğunu belirterek, “Fizik, kimya, matematik okumanın yanında dünyayı iyi okumamız lazım. Zamanın ruhunu yakalayan öğretmenler mutlu olurlar.” dedi.
Mezuniyetin aynı zamanda yeni bir başlangıç olduğuna dikkat çeken Şahinbey İlçe Milli Eğitim Müdürü Eyüp Güneş, “Mezun olarak maarif ailemize taze kanlar katılacak. Bizler için çok kıymetli bir mesleği icra edeceksiniz.” diyerek, öğrencilerin mezuniyetini tebrik etti.
Mezun öğretmenler adına konuşan fakülte birincisi Maram Halife de duygularını şu sözlerle ifade etti: “Bugün bir son değil yeni başlangıçların ilk günüdür. Yıllar sonra bugünleri ve burada yaşadığımız anıları gülümseyerek hatırlayacağız.”
Törende fakültede dereceye giren öğrencilere hediye ve başarı belgeleri takdim edilirken, fakülte birincisi geleneksel olarak mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Mezun olan öğrencilere başarı belgelerinin verilmesinin ardından tüm mezunlar tarafından mezuniyet andı okundu.
Program, öğrencilerin büyük bir coşkuyla keplerini havaya atmasıyla sona erdi.







































