
Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) İslahiye İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, Fakülte Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Programın açılış konuşmasını yapan Dekan Prof. Dr. Taner Akçacı, mezun öğrencileri tebrik ederek bundan sonraki eğitim ve meslek yaşamlarında başarılar diledi.
Konuşmaların ardından fakülte birincisi Emine Yılmaz, mezun öğrenciler adına katılımcılara hitap etti.
Mezuniyet töreninde fakülteyi dereceyle tamamlayan öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Program, mezun öğrencilerin kep atması ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.






